nu är de maj månad

å jag får aldrig träna mer, vilket innebär att ja blir förslappad i kroppen, alla muskler håller på å försvinner, mitt humör är åt helvete, mitt självförtroende är puts väck, å har börja fått sjukt ont i ryggen. å de blir inte bättre heller av att man sitter i en lastbil hela dagarna.

annars händer de inte så mycke i livet som vanligt. jobbar äter sover.
har jobbat väldigt mycke extra nu på helger å så. så lite pengar ska de väl komma in.

en bra grej iallafall att elräkningen krymper kraftigt... var bara på lite över 70 euro nu när den kom =)

å deklarationen ska ja lämna in imorron, imorron blir de himla rännande å göra massa ärenden, för blev ledig imorron, för min lastbil ska till kumlinge...

var ju till sverige över sista april, å de var sååå mysigt, de är de ju alltid när ja är i sverige så =) vill inte alls tillbaka till åland då. var å lyssnade på när pappa å hans band spelade å sen var syster med familj med å syster stannade kvar till senare på natten å de var himla trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0