ledig, jätteledig

har varit ledig hela dagen för min lastbil var till kumlinge idag på uppdrag.

så jag har varit till stan å gjort ärenden. bl.a till ams, lämna in deklarationen, ätit lunch på park, solat, fika med frun, varit till Tjäna å Bettans. hittade lite kläder å skor åt alarik =)

varit å träna kettelbell idag, men d evar tungt, alla mina stackars ynkliga muskler ja haft h¨ller på å förtvinar bort, emma i vassen 2011, japp så blir de...faaan ja som hade så på G med träning, men nej nej nej. förbanna...

när ja kom hem hade sonen å frun gjort armband, så jag fick ett med bruna pärlor å tre blå å tre rosa pärlor som står för jennie å alarik =)

hörde de ryktas på jobbet att de ska bli övertid två dagar i veckan oxå :/ vet ja inte om ja har sån stor lust med =( blir inte så mycke extra pengar heller för kommer å få skatta bort allt isåfall.

på tisdag smäller de, då ska ja å se på ny lägenhet, hoppas verkligen de ska funka å få plats där då. isåfall blir de bästaste födelsedagspresenten då tror ja =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0