förberedande inför polistestet

nu är de mycke i min hjärna...

på lördag är de då förberedande inför testet. å ja är livrädd för springningen, jag vill bara inte komma sist, för få blir de att ja kommer känna mig totalt världelös å de blir sådär som på gympan i skolan när man skulle bli vald i grupper i alltid kom sist
å jag vet att ja springer inte 1.5 km på 8 min nu, de tar 10 min å då är ja helt död. folk tror ja har en himla kondis bara för att ja tränar mycke, men ja har ju tyvärr inte de =( har iallafall ca en månad på mig tills de riktiga testet å pressa upp motionen .

sen har ja sökt till en annan skola enligt prövning så nästa vecka på mån, ons å fre ska ja skriva matte svenska å engelskaprov. shiiit, hur ska man komma ihåg nått från högstadiet är ju långt över 10 år sen ja gick ut skolan.

så nu är de mycke som snurrar i huvvet :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0